Μπορεί κάποιος να φανταστεί τον κόσμο του Dragon Ball χωρίς τις έντονες μάχες και τις μοναδικές σκηνές δράσης που έχουν καθορίσει τη σειρά; Όταν πρόκειται για το “Dragon Ball: Sparking Zero”, η εμπειρία γίνεται ακόμη πιο ανατρεπτική με τα QTEs (Quick Time Events) και τις Επιπτώσεις Δράσης.
This image is property of i.kinja-img.com.
Η Τέχνη των QTEs στο Dragon Ball: Sparking Zero
Στο “Dragon Ball: Sparking Zero”, οι Επιπτώσεις Δράσης είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά στοιχεία που προσφέρουν τη δυνατότητα στους παίκτες να συμμετάσχουν σε επικές μονομαχίες με αλληλεπιδραστικούς τρόπους. Τα QTEs προσθέτουν μια επιπλέον διάσταση στην καταπολέμηση, επιτρέποντας στους παίκτες να νιώσουν την ένταση και την αδρεναλίνη που συνοδεύει κάθε μάχη.
Τι είναι οι Επιπτώσεις Δράσης;
Οι Επιπτώσεις Δράσης, που ονομάζονται QTEs, είναι στιγμές στο παιχνίδι όπου οι παίκτες καλούνται να εκτελέσουν γρήγορες ενέργειες ( σαν ταχύτητες αντανακλαστικά) για να επιτύχουν μια επιτυχία στην αναμέτρηση. Είτε πρόκειται για χτυπήματα, άμυνες ή μεθόδους επιθέσεις, οι παίκτες πρέπει να είναι σε εγρήγορση και να ανταποκρίνονται γρήγορα.
Οι τέσσερις διαφορετικοί τύποι Επιπτώσεων Δράσης που υπάρχουν στο παιχνίδι προσφέρουν μία πραγματική δοκιμασία στις ικανότητες των παικτών.
This image is property of i.kinja-img.com.
Τύποι Επιπτώσεων Δράσης
Ταχύτητες Επιρροής
Η πρώτη κατηγορία, γνωστή και ως Ταχύτητα Επιρροής, ενεργοποιείται όταν ο παίκτης και ο αντίπαλος χρησιμοποιούν Dragon Dash ο ένας εναντίον του άλλου. Αναφέρεται συχνά ως η πιο γρήγορη και πιο δυνατή δράση σε αγώνες.
Στάδιο 1: Ενιαία Χτύπημα
Αρχικά, οι παίκτες συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι όπου ένας μεγαλύτερος κύκλος μειώνεται σε ένα μικρότερο. Η πρόκληση είναι να σταματήσουν το κύκλο το πιο κοντά στο κέντρο. Ένα θεμελιώδες βήμα για τη νίκη, καθώς αυτό καθορίζει ποιος θα κερδίσει την Επιρροή.
Δραστηριότητα | Περιγραφή |
---|---|
Ενιαία Χτύπημα | Σταματήστε το κύκλο κοντά στο κέντρο |
Γρήγορο Χτύπημα | Πατήστε το κουμπί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα |
Στάδιο 2: Γρήγορο Χτύπημα
Προχωρώντας στο δεύτερο στάδιο, οι παίκτες καλούνται να πατήσουν το κατάλληλο κουμπί όσο πιο γρήγορα μπορούν. Ο νικητής θα κάνει περισσότερη ζημιά στον αντίπαλο και ο ηττημένος θα προσπαθήσει να την μειώσει.
Επιρροές Δύναμης
Οι Επιρροές Δύναμης συμβαδίζουν με την κοντινή μάχη. Ένας θρίαμβος απαιτεί συγχρονισμό και στρατηγική, καθώς οι παίκτες προσπαθούν να πιέσουν ο ένας τον άλλο.
Δυνατότητες
Στο μέσο της οθόνης, ένα μέτρο πίεσης εμφανίζεται. Ο νικητής θα είναι αυτός που θα έχει το μέτρο πιο γεμάτο.
Στάδιο | Στρατηγική |
---|---|
Πίεση | Κρατήστε το κουμπί όσο το δυνατόν πιο κοντά στο μέγιστο |
Επιρροές Συντριβής
Οι Επιρροές Συντριβής απαιτούν συμμετοχή σε ταυτόχρονες επιθέσεις. Οι παίκτες καλούνται να αναγνωρίσουν το ρόλο τους και να αντιδράσουν γρήγορα στο κατάλληλο πατήματα των κουμπιών.
Ρόλος | Δράση |
---|---|
Υπερασπιστής | Πατήστε πρώτος το κουμπί |
Επιτιθέμενος | Ανταγωνισμός με τον υπερασπιστή |
Επιρροές Έκρηξης
Όταν δύο παίκτες χρησιμοποιούν επιθέσεις από απόσταση, ενεργοποιούνται οι Επιρροές Έκρηξης. Η στρατηγική περιλαμβάνει την ταχύτητα και τον έλεγχο στην εκτέλεση της επίθεσης.
Μέθοδος | Πληροφορίες |
---|---|
Πρώτη Μέθοδος | Χτυπάτε το κουμπί το γρηγορότερο δυνατό |
Δεύτερη Μέθοδος | Επιτρέπεται να γίνει πλήρωση έως το μέγιστο |
This image is property of i.kinja-img.com.
Συμπέρασμα
Η κατανόηση και η κυριαρχία στα QTEs στο “Dragon Ball: Sparking Zero” μπορεί να προσφέρει μία πολύπλευρη και τεχνική σχεδίαση της μάχης. Αυτή η διαδικασία απαιτεί προετοιμασία και αναγνώριση της κάθε μεθόδου για να επιτευχθεί επιτυχία.
Αναμφίβολα, αυτές οι Επιπτώσεις Δράσης όχι μόνο βελτιώνουν την εμπειρία του παιχνιδιού, αλλά προσφέρουν και τη δυνατότητα για θεαματικές νίκες στις πιο κρίσιμες μάχες. Ως εκ τούτου, οι παίκτες καλούνται να επενδύσουν χρόνο και κόπο προκειμένου να κυριαρχήσουν σε κάθε τύπο Επιρροής ώστε να ξεχωρίσουν στις αρένες του Dragon Ball.
This image is property of i.kinja-img.com.