Σκέφτηκε ποτέ κάποιος πώς είναι να ζει κανείς σε έναν κόσμο όπου η υγεία και η ευημερία είναι στο επίκεντρο των προσπαθειών κάθε επιχείρησης; Πώς θα ήταν αν οι άνδρες είχαν πιο εύκολη πρόσβαση σε προϊόντα που βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής τους; Αυτές οι ερωτήσεις καθοδηγούν τον Jacob Cohen, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mangoceuticals, Inc. (NASDAQ: MGRX), και την ομάδα του να δημιουργήσουν και να προωθήσουν καινοτόμες ιδέες και προϊόντα που απευθύνονται σε έναν συχνά παραμελημένο τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Σε πρόσφατη συνέντευξη στο YouTube, ο Cohen μας δίνει μια γεύση από την όραση της εταιρείας και τις στρατηγικές που τους καθοδηγούν.
This image is property of pixabay.com.
Η Γέννηση του MangoRx
Ο Bryce McNallie, ο οικοδεσπότης του McNallie Money podcast, ξεκινά τη συζήτηση ρωτώντας τον Cohen πώς γεννήθηκε η MangoRx. Ο Cohen αποκαλύπτει ότι η ιδέα προήλθε από την επιθυμία του να επενδύσει σε τομείς όπως η υγειονομική περίθαλψη και η τηλεϊατρική. Ήταν σε θέση να αναγνωρίσει την τηλεϊατρική ως μια μεγάλη ευκαιρία ανάπτυξης και αυτό τον οδήγησε στη δημιουργία της MangoRx.
Στρατηγική και Κωδικοποίηση του Μηνύματος
Η MangoRx φέρνει μια νέα προοπτική στην τηλεϊατρική, επικεντρώνοντας τις προσπάθειές της στα προϊόντα ευημερίας των ανδρών που απευθύνονται σε νεότερους άνδρες. Όπως εξηγεί ο Cohen, η στρατηγική μάρκετινγκ περιλαμβάνει φρέσκα μηνύματα και χιούμορ, που αναδεικνύονται μέσα από viral βίντεο και επιτυχείς καμπάνιες. Ένας από τους πιο γνωστούς τρόπους προώθησης είναι το βίντεο “Some things are better hard”, το οποίο έχει συγκεντρώσει εκατομμύρια προβολές.
Καινοτόμα Προϊόντα για Ανδρική Υγεία
Η MangoRx δεν περιλαμβάνει μόνο την τηλεϊατρική, αλλά προσφέρει και καινοτόμα προϊόντα ευημερίας για άνδρες. Ένα από τα κύρια προϊόντα είναι το Mango, το οποίο έχει αναπτυχθεί με μια μοναδική σύνθεση με βάση την ταδαλαφίλη, το ενεργό συστατικό που χρησιμοποιείται στη Cialis, σε συνδυασμό με άλλες φαρμακευτικές ενώσεις. Ο Cohen εξηγεί λεπτομερώς ότι η σύνθεση περιλαμβάνει επίσης την οξυτοσίνη, γνωστή ως “ορμόνη της αγάπης”, και την L-αργινίνη, που βοηθούν στην αύξηση της ροής του αίματος.
Καινοτομία στη Συσκευασία
Η αναγνωρισιμότητα της MangoRx προέρχεται επίσης από την ταχεία απορρόφηση των προϊόντων της. Όπως τονίζει ο Cohen, οι ανδρικές υγειονομικές ανάγκες δεν απαιτούν μόνο αποτελεσματικά προϊόντα, αλλά και εύκολες και γρήγορες λύσεις. Οι ταχέως διαλυόμενες ταμπλέτες Mango προσφέρουν αποτελέσματα σε μόλις 15 λεπτά, κάτι που κάνει την εμπειρία του χρήστη πιο άμεση και βολική.
Τα Νέα Προϊόντα και η Στρατηγική Διεύθυνση
Δυο εβδομάδες πριν, η MangoCuiticals ανακοίνωσε την επερχόμενη κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος ED, βασισμένο στην προηγούμενη εμπειρία τους. Ο Cohen εξηγεί ότι αυτό το νέο προϊόν περιλαμβάνει το στοιχείο σιλδεναφίλης, το ενεργό συστατικό που βρίσκεται στο Viagra, ενώ διατίθεται και αυτό σε γεύση μάνγκο. Αυτή η στρατηγική ωθεί την επιχείρηση ακόμη πιο κοντά στους πελάτες της.
Στρατηγική Τηλεϊατρικής
Ένα σημαντικό κομμάτι της καινοτομίας της MangoRx είναι η πλατφόρμα τηλεϊατρικής της. Ο Cohen επεξηγεί ότι, αν και το Mango είναι μια συνταγογραφούμενη φαρμακευτική αγωγή, η διαδικασία έχει απλοποιηθεί σημαντικά. Αφού οι χρήστες ολοκληρώσουν μια εικονική επίσκεψη υγείας, ένας ιατρικός πάροχος θα εξετάσει και θα εγκρίνει τη συνταγή, αν είναι ιατρικά αιτιολογημένη, και στη συνέχεια το προϊόν αποστέλλεται άμεσα στον πελάτη.
This image is property of pixabay.com.
Συνεργασίες και Διαφήμιση
Μία από τις πιο συναρπαστικές στρατηγικές που αναδεικνύει ο Cohen είναι οι συνεργασίες που έχει συνάψει η εταιρεία με δημοφιλείς μη παραδοσιακούς διαφημιστικούς χώρους, όπως το δίκτυο GaS και το Barstool Sports. Αυτές οι συνεργασίες είναι στρατηγικής σημασίας, καθώς εστιάζουν σε κοινά περίπου 18-35 ετών, προσφέροντας μια νέα και καινοτόμο προσέγγιση στην προώθηση προϊόντων για άνδρες.
Η Μακροχρόνια Όραση της MGRX
Στο τέλος της συνέντευξης, ο Cohen μοιράζεται μια ελπιδοφόρα και φιλόδοξη όραση για το μέλλον της εταιρείας. Οι προγραμματισμένες νέες κυκλοφορίες προϊόντων και στρατηγικές μάρκετινγκ απευθύνονται άμεσα στον τομέα της υγείας και ευημερίας των ανδρών. Ο Cohen πιστεύει ότι η MGRX είναι σε θέση να καλύψει τις ανεπαρκείς ανάγκες των ανδρών στον τομέα αυτό.
Συμπεράσματα
Η συνομιλία με τον Jacob Cohen αποκαλύπτει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία για την MGRX, τα προϊόντα της και τη στρατηγική της. Ο Cohen αναφέρει ότι στόχος της είναι να βοηθήσει τους άνδρες να ζουν πιο υγιείς, ευτυχισμένες ζωές και να δημιουργήσει ένα προϊόν που αγγίζει τις πραγματικές τους ανάγκες. Ένα από τα βασικά σημεία της συζήτησης είναι η ανάγκη για καινοτομία και ειλικρίνεια έναντι των καταναλωτών.
Συνολικά, η συνέντευξη αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να κατανοήσει κανείς την ιστορία της MGRX και γιατί αυτή η εταιρεία παρουσιάζει διαφορετικές προοπτικές στην αναπτυσσόμενη αγορά των προϊόντων ευημερίας ανδρών. Με μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική, που περιλαμβάνει τις τελευταίες καινοτομίες μας, συνθέτει τις συνθήκες για μια πολλά υποσχόμενη πορεία.
This image is property of pixabay.com.