Το Facebook συνήθιζε να συνδέει ανθρώπους. Μπορούσαμε και (ακόμα μπορούμε) να προσθέτουμε φίλους, να μοιραζόμαστε τις ενημερώσεις και τις φωτογραφίες μας. Ήταν ένα εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και αυτό προφανώς μας άρεσε. Όμως καθώς τα χρόνια πέρασαν, το κοινωνικό δίκτυο απομακρύνθηκε από αυτό. Οι εταιρείες, οι διαφημίσεις και τα βίντεο σχεδόν εξαφανίζουν τις ροές ειδήσεων των χρηστών. Γι’ αυτό το λόγο οι άνθρωποι μίλησαν και φαίνεται ότι το Facebook ακούει. Το κοινωνικό δίκτυο παρουσιάζει αλλαγές στο πώς φαίνεται το News Feed.

facebook news feed

Προς το παρόν στο τρέχον σύστημα, κάθε θέση λαμβάνει ένα σκορ. Αυτό το σκορ καθορίζει το πού θα τοποθετηθεί ένα post δηλαδή σε ποια θέση στη ροή ειδήσεων σας (News Feed) και πόσο μακριά πρέπει να μετακινηθείτε για να το δείτε (κοινώς πόσο κάτω πρέπει να κάνετε scroll ). Όταν το νέο σύστημα κυκλοφορήσει, η εταιρεία θα δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στις θέσεις που πιστεύει ότι έχουν σημασία για εσάς. Αυτές περιλαμβάνουν τις προσωπικές αναρτήσεις από τους φίλους ή την οικογένεια, και ιδιαίτερα εκείνους που αναζητούν μια πρόταση ή προκαλούν μια συζήτηση. Στα ζωντανά βίντεο με μια υγιή συζήτηση στα σχόλια (χωρίς spam βρισιές κτλ) θα δοθεί περισσότερο βάρος επίσης.

Διαβάστε στο techbot.gr:  Tips για έναν καλύτερο responsive σχεδιασμό

Ο φίλος Mark άλλωστε το δήλωσε ξεκάθαρα :

Εμείς σαν γνωστοί άγνωστοι marketers περιμένουμε ένα ακόμα update το οποίο θα μας κάνει να τρέχουμε σαν παλαβοί για να προλάβουμε τις εξελίξεις (ως συνήθως ) , αλλά αυτά έχει η ζωή!

Διαβάστε επίσης:

Το Facebook δοκιμάζει ένα νέο τμήμα για να τονίσει τις τοπικές ειδήσεις